Segmenteren & Dataverrijking

Effectiever debiteurenbeheer

Naast preventieve diensten biedt Jongerius Huurdesk ook innovatieve hulpmiddelen om uw debiteurenbeheer/incasso effectiever te maken. Wenst u uw huurders te kunnen segmenteren? Wilt u tijdsintensieve en inefficiënte handelingen automatiseren? Wilt u daarnaast eenvoudig communiceren met een huurder via telefoon, sms, mail of voice-cast? Jongerius Huurdesk levert een digitale totaaloplossing die uw incassoproces optimaliseert en transparantie geeft in kosten en baten.

Segmenteren

Bij het proces van segmentatie komt het nodige kijken. Segmenteren wordt immers pas echt werkbaar als dit een geautomatiseerd proces is. Bijvoorbeeld door het indelen van huurders naar de manier waarop zij de huur voldoen. Hoe mooi zou het zijn als alle huurders automatisch worden ingedeeld en naar een andere segment worden omgezet wanneer bijvoorbeeld het betaalgedrag verandert. Zonder enig handwerk direct inzichtelijk en gereed voor de juiste actie en communicatie.

Tone of voice

Wanneer u kunt segmenteren kunt u volledig automatisch de tone of voice hierop aanpassen. Je spreekt een huurder die altijd correct betaald heeft immers anders aan dan een huurder die wel kan, maar niet wil betalen.

Rapportages

Ook stelt segmenteren vastgoedorganisaties in staat om tijdrovende handelingen te optimaliseren door werkzaamheden gedeeltelijk of volledig te automatiseren in een zgn. werkstroom. Voor leidinggevenden komen daarmee passende rapportages beschikbaar. Zij kunnen dagelijks meekijken en de voortgang over alle werkstromen en resultaten bewaken. Waar in de processen is het resultaat goed en waar kan het beter?

Dataverrijking

Als vastgoedorganisatie weet u hoe belangrijk het is om over actuele gegevens van uw huurders te beschikken. De kwaliteit van klantcontactgegevens is in toenemende mate bepalend in hoe succesvol u bent om uw huurder te bereiken. Het is bijna onvermijdelijk dat in de loop der tijd de kwaliteit van deze data afneemt of dat bepaalde gegevens misschien geheel ontbreken.

Uw klantcontactgegevens weer op orde

Jongerius Huurdesk helpt u bij het opschonen, standaardiseren en uniformeren van uw bestaande klantcontactgegevens. Zo worden al uw communicatie-uitingen ook daadwerkelijk door uw klanten ontvangen en gelezen. Ook kunnen specifieke gedragskenmerken worden toegevoegd aan uw database. Aan de  hand van deze gegevens kunnen segmentaties worden toegepast. Zo kunt u veel gerichter en effectiever communiceren met uw huurders.

Jongerius Huurdesk helpt, adviseert en implementeert manieren om segmentatie mogelijk te maken. Bewezen hulpmiddelen en gereedschappen die naadloos aansluiten op bestaande systemen. Huurders worden transparant en zichtbaar in gedrag. Door het beschikbaar stellen van dashboards en resultaatindicatoren zorgt Jongerius Huurdesk dat u maximaal grip houdt op uw debiteurenbeheer en de daaruit voortkomende resultaten.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op met een van onze specialisten.

Jongerius | copyright 2018