Teledesk & Multichannel

Ondersteuning in uw belproces

Het telefonisch benaderen van huurders uit naam van de vastgoedorganisatie wordt dagelijks toegepast. Het is een traditioneel en effectief middel om huurders te bewegen om direct tot betaling over te gaan of om een betaalafspraak te maken. Toch staat deze manier van benaderen onder druk omdat de bereikbaarheid van de slecht betalende huurder minimaal en het belproces tijdrovend is. Veel vastgoedorganisaties spelen dan ook met de gedachte om het telefonische component in het huurincasso-proces uit te besteden. Geheel, gedeeltelijk, tijdelijk of permanent. Jongerius Huurdesk kan dit voor u regelen.

Multichannel

Voor uw huurder wordt individueel afgestemd welke wijze van benaderen het meest effectief is: telefoon, interactieve voicerespons, sms, Whatsapp, e-mail of print. Ook zorgt Jongerius Huurdesk ervoor dat er gebeld wordt op momenten dat de huurder optimaal bereikbaar is zoals in de avonduren en in het weekend. Communicatie wordt op deze manier wel heel effectief. Iedere betaalafspraak wordt direct bevestigd met bijvoorbeeld een e-mail, sms of whatsapp die voorzien is van een betaallink. Met deze multichannel aanpak ontzorgt Jongerius Huurdesk het kosten intensieve telefonisch contact en treedt hiermee op als flexibel verlengstuk van uw organisatie.

De voordelen

Door de beschikking over hoogwaardige contactcenterfaciliteiten, ervaren medewerkers en innovatieve betaaloplossingen is Jongerius Huurdesk in staat om effectieve contactmomenten te realiseren en betaalafspraken te maken die interactief en online direct kunnen worden gevolgd. Alle voordelen van de integrale multichannel aanpak op een rij:

  • Innovatie door intelligente gesproken berichten (interactieve voicerespons).
  • Het online sturen van digitale acceptgiro’s voorzien van een betaallink.
  • Automatische en online verrijking van data o.a. van contactgegevens van huurders.
  • Flexibel communiceren in de juiste tone of voice.
  • Betaalafspraken automatisch bevestigen via e-mail, SMS en Whatsapp.
  • Flexibiliteit in inzetbaarheid.
  • Het werken buiten kantooruren (‘s avonds en op zaterdag).
  • Maximale bereikbaarheid (24 uur per dag, 7 dagen in de week).

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op met een van onze specialisten.

Jongerius | copyright 2018